Verenigingsgebouw Pniël

pniel

Het verenigingsgebouw “Pniël” wordt gebruikt voor de activiteiten buiten de kerkdiensten om. Neem bijvoorbeeld zondagsschool, Bijbelkring, vergaderingen etc. Vroeger werden de kerkdiensten hier ook gehouden. De naam “Pniël” verwijst naar de naam die de gemeente eerst had (voor 2016).

Locatie Verenigingsgebouw Pniël

Adres: Zuid Zijperweg 36a in Wieringerwaard (geen postadres).
Het gebouw ligt niet direct aan de weg; in het verlengde van de Trambaan ligt een brug; daar is de ingang van het straatje waar Pniël staat.
Over het algemeen gebruiken wij de ingang aan de achterkant.

Het gebouwtramhuisWieringerwaard

Het gebouwtje staat op het vroegere emplacement van de stoomtram Schagen- van Ewijcksluis. Rechtsachter het gebouw staat ook nog het voormalige station (foto hiernaast).
Het gebouw is in de zomer van 2005 opgeknapt door de gemeente De Fontein uit Nijkerk, hetgeen ertoe geleidt heeft dat het gebouw weer in prima staat is.